Pénztárgépek
Árlista
Szolgáltatás | Ár | Áfa |
---|---|---|
Pénztárgép gyűjtő programozás: | 5,000 HUF | +ÁFA |
Pénztárgép AEE egység kiolvasás: | 5,000 HUF | +ÁFA |
Pénztárgép deaktiválás: | 5,000 HUF | +ÁFA |
Pénztárgép újra aktíválás: | 5,000 HUF | +ÁFA |
Pénztárgép forgalomba helyezés: | 10,000 HUF | +ÁFA |
Pénztárgép forgalomból kivonás: | 10,000 HUF | +ÁFA |
Pénztárgép napló pótlása: | 10,000 HUF | +ÁFA |
Pénztárgép Átszemélyesítés: | 25,000 HUF | +ÁFA |
Pénztárgép bérlés: | 10,000 HUF | +ÁFA / minden megkezdett hónap ( javításra átvett pénztárgépre) |
Pénztárgép bérlés: | 15,000 HUF | +ÁFA / minden megkezdett hónap (minimum 3 hónapra) |
Pénztárgép bérlés: | 20,000 HUF | +ÁFA / ESETI (MAX. 30NAPOS) fesztiválokra, rendezvényekre |
Vásárláshoz szükséges dokumentumok
Cég esetén:
- NAV regisztrációs kód mindkét oldala (amit a NAV visszaküldütt Önöknek)
- Aláírási címpéldány másolat
- Ha nem az aláírásra jogósult intézkedik, akkor 2 tanús meghatalmazás
- Személyi igazolvány, lakcímkártya másolata
Egyéni vállalkozó esetén:
- NAV regisztrációs kód, mindkét oldala
(amit a NAV visszaküldütt Önöknek) - Vállalkozói igazolás
- Ha nem az aláírásra jogósult intézkedik,
akkor 2 tanús meghatalmazás - Személyi igazolvány, lakcímkártya másolata
Átszemélyesítés
Átszemélyesítésre van szükség a pénztárgép üzemeltetőjének megváltozásakor, például a pénztárgép eladásakor, vagy bérelt pénztárgép esetén a bérlés elején és végén. Ugyancsak szükség van az átszemélyesítésre akkor, ha megváltozik a pénztárgép üzemeltető adószámának törzsszáma (az adószám első nyolc számjegye), például a cég átalakulása, beolvadása (stb.) esetén. Az átszemélyesítést továbbá előírja az NGM rendelet2 a cserepénztárgép forgalmazó általi kiadásakor és visszavételekor is.
Pénztárgép bérlés
Miért éri meg bérelni idényjelleggel?
- Nem kell több százezer Ft-ot kifizetni és mégis rendelkezik pénztárgéppel.
- Ugyanúgy érvényes rá a garancia.
- Nem kell kézi nyugtákat írogatnia és így több időt tud a vásárlókra fordítani.
Miért éri meg bérelni tartósan?
- Nem kell egyszerre több mint százezer Ft-ot kifizetni.
- Bármikor megvásárolhatja a pénztárgépet.
Bérelhető pénztárgépek:
EURO-150TE Flexy
EURO-50TE Mini
DATECS DP-25 EU C10
DATECS DP-25 EU
FISCAL ONLINE
Éves felülvizsgálat
Az online pénztárgépeket az üzemeltetőknek évente felül kell vizsgáltatniuk a NAV által nyilvántartott szervizek egyikével, a mi szervizünk ezek közé tartozik.
Mikor kell az éves felülvizsgálatot elvégeztetni?
Első alkalommal a pénztárgép első üzembe helyezését követő egy éven belül kell elvégeztetni. A felülvizsgálatot ezt követően évente meg kell ismételni, úgy, hogy az egymást követő felülvizsgálatok között legfeljebb egy év telhet el.
Hol kell elvégezni az éves felülvizsgálatot?
Az éves felülvizsgálatot a pénztárgép üzemeltetési helyén kell elvégezni! Ennek főbb oka, hogy a felülvizsgálatot végző műszerész csak a helyszínen tudja megállapítani, hogy az adott pénztárgépen működik -e a NAV szerverrel való kommunikáció (térerő problémák), illetve műszerész csak a helyszínen tud meggyőződni, hogy a pénztárgép AP száma ügyfél számára jól látható helyen van vagy sem.
Mire terjed ki az ellenőrzés (röviden)?
- Pénztárgépnapló megléte
- AP szám jól látható feltüntetése (ügyfél/vevő által jól látható legyen)
- A pénztárgép fizikai állapotát ellenőrizzük. Vagyis minden olyan nyomot, ami arra utal, hogy a pénztárgépet megpróbálták felbontani. A burkolatnak egyben kell lennie, nem lehet rajta törés, hézag vagy nyílás. Plomba sértetlensége.
- A pénztárgépen a három jelzőfény megfelelő működése.
- Megfelelően működik a billentyűzet, a kezelői kijelző, a vevőkijelző és a nyomtató.
- A kibocsátott bizonylatok tartalmi és formai megfelelőségének ellenőrzése.
- AEE akkumulátorának állapotának vizsgálata.
- A pénztárgép és NAV szerver közti kommunikáció megfelelő működésének ellenőrzése.
- Szoftver verziók megállapítása
Pénztárgépnapló pótlása
A pénztárgépnaplót a készülékét üzembe helyező szerviz adja át önnek az élesítés során. A nyomtatvány megőrzése minden pénztárgép tulajdonos számára kötelező, az adóhatóság vonatkozó rendelete a füzet tárolásának és kitöltésének a módját is részletesen szabályozza.
A naplót abban az üzlethelyiségben kell tartania, ahol a pénztárgépét üzemelteti. A nyomtatványt abban az esetben is meg kell őriznie, ha eladja a készülékét. Használt pénztárgép vásárlás esetén, a készüléket üzembe helyező szerviznek új naplót kell kiállítania.
A gépnaplóban egyebek mellett a pénztárgép hibáit, a meghibásodás dátumát, a cserekészülékek adatait és az éves felülvizsgálat időpontját kell rögzíteni. Ezeknek a bejegyzéseknek egy részét Önnek, egy másik részét pedig a készülékét javító szerviznek kell elkészíteni.